luni, 23 decembrie 2013

Declaratie pe persoana fizica

Eu nu stiu cine-i cel ce-a definit,
tipologiile de sentimente
c-as vrea sa stiu cum de-a distribuit,
pe Gelozie la….. defecte??

Mai mult de-atat, cica e boala grea,
da-i doar un joc nefericit de nume,
doar un malitios ar transforma
pe “afectiv” intr-o… “afectiune”?

Eu una nu-nteleg de ce nu-i bine,
sa-mi pese-atat de mult si-atat de tare,
sa te localizez, cand nu-s cu tine,
ca….poate-ncep atacuri nucleare!!!

E-o chestiune mai degraba de prudenta,
deci critica adusa nu e justa,
nu poti sa dau dovada de indiferenta,
cand te vizeaz-un terorist in fusta!

Asa ca trebuie sa-mi dai dreptate,
desi am cateva defecte, stim prea bine,
ma compenseaz-o mare calitate,

care, “ad literam”, te tine langa mine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu