luni, 10 mai 2010

Dear Mr Right :)

Stiu ca atunci cand vei citi aceste randuri, un zambet larg iti va lumina intreaga fizionomie...pentru ca, da, in sfarsit, m-am decis sa te abordez in modul cel mai franc...gata cu timiditatea excesiva, cu acel "baba-oarba"pe care il jucam de atata timp...
Stiu ca te flateaza aceasta vanatoare, in care participi ca si prada-trofeu...si e de inteles, doar nu degeaba ti-am dat acest apelativ...
Probabil dormi la ora asta, sau iti framanti mintea cu nimicurile ce ti s-au intamplat cu o zi inainte sau care ti se vor intampla maine....
Stiu inca de la varsta de 5 ani cum arati, cum iti place sa te imbraci, ce mancare iti place, ce lucruri te fac sa razi...asa ca n-am cum sa te ratez...e doar o chestiune de timp pana cand vei intra in raza mea vizuala...Stii ce ma enerveaza la tine? Ca te-ai folosit de substitute ca sa induci in eroare...mi-ai oferit la masa egoisti, individualisti, superficiali, meschini, mincinosi...deloc usor de digerat...dar guess what? Toate aceste vanatori esuate mi-au ascutit mirosul, mi-au imbunatatit vederea si mi-au marit sprint-ul...
Si stiu ca intr-o zi...una buna pentru vanatoare...cu mult soare, cu vant usurel...in timp ce voi motai cum face orice felina respectabila...te voi simti miscand in tufisul din fata...
Stiu ca existi undeva, mai aproape sau mai departe, te cunosc sau nu, ma cunosti sau nu, insa e clar ca e doar o chestiune de timp...Stiu totul despre tine, stiu ca ai pasiuni puternice, dar si dezamagiri poate la fel de puternice, stiu ca ai o imensa pofta de viata, si un simt al umorului irezistibil, stiu ca ai un suflet sensibil, dar si un caracter puternic, stiu ca esti orgolios, dar si altruist, ca esti capabil de gesturi suprinzatoare si ai acea doza de nebunie seducatoare, stiu ca inteligenta si spontaneitatea iti sunt caracteristici definitorii...stiu ca atunci cand te voi cunoaste, voi sti ca a meritat sa te astept atat de mult....ca un copil care taie zilele pana la Craciun.
Pana atunci...voi fi prima felina vegetariana...:) refuz sa mai vanez...
Raman motaind in soarele fierbinte al celor 24 de ani.....frrrrrrrrrr

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu