marți, 11 mai 2010

Exista viata si dupa 64 de ani?

Titlul suna al naibii de ....nici nu stiu cum sa-l caracterizez...:) insa il voi explica imediat.
Zilele trecute, am primit un "friend request" pe Facebook de la un algerian nascut in 1945 :)). Trecand peste stupoarea primei vizualizari, de amuzamentul de dupa, mi-a incoltit o intrebare care m-a chinuit pret de cateva ore...cum o fi viata la 64 de ani?
Recunosc, sunt genul de persoana pe care daca vrei sa o pui in imposibilitatea de a raspunde o intrebi vesnicul "tu cum te vezi peste un an?"....pentru ca nu stiu si pentru ca nici nu vreau sa stiu...N-am fost niciodata omul pasilor marunti, atenti alesi si urmariti intocmai, militareste...insa cum voi fi la 64 de ani, stiu precis :)
Picture this: par blond auriu...palarie cu boruri mari si ochelari de soare rotunzi, cu rame rosii...un Ford Mustang rosu purpuriu, cu interior de piele crem...ascultand "The Road to Mandalay" al lui Robbie...in drum spre Las Vegas...cu deja 2 amenzi luate pentru viteza depasita...
Pana atunci....imi raman cativa anisori de placute incertitudini...de fermecator neprevazut...de fiecare zi in care sa ma bucur de tot ceea ce imi iese in cale...
Nu imi voi trai viata dupa sabloane, pentru ca pur si simplu masurile mele nu se potrivesc...nu stiu cine le-a croit atat de anost...atat de lipsite de imaginatie....Mi-e de ajuns ca vad zilnic oameni care poarta ceva ce nu le place...tivuri prost cusute...maneci mult prea lungi...costume prost croite, dar alese din comoditate...
Lecturez cursuri de croitorie, invat sa cos, sa descos daca e cazul, si voi fi propriul meu croitor :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu